Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 
 
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni.
Towar powinien być w stanie nienaruszonym, zawierać oryginalne opakowanie oraz paragon.

W celu odstąpienia do umowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami tel. 728 640 640 lub e-mail sklep@mewa24.pl

2. Pobierz i wypełnij protokołu zwrotu, który umieścisz w paczce wraz z paragonem Kliknij, aby pobrać

3. Spakuj i odeślij produkt/y na adres podany poniżej.

Mewa S.p. z o.o. S. k.

ul. Krzeszowska 62

Biłgoraj 23-400


**Skorzystaj z darmowego zwrotu poprzez Paczkomaty Inpost. Kliknij, aby wysłać przesyłkę**

Uwaga! Ze względów higienicznych towary typu : majtki, reformy, półhalko-spodnie i spodenki nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prosimy dobrze dobrać rozmiar do swoich wymiarów. W razie problemu służymy pomocą

 

Wymiana

W sklepie internetowym MEWA24.PL wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeżeli okaże się, że produkt który został przez Ciebie kupiony jest np. za duży i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.
 
Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności